Izzati Syazwani Tweeted: tadi baru lepas kutip kucing baru. kau teng...

 
Your Highlights
avatar
Izzati Syazwani
@Izzatishhh
tadi baru lepas kutip kucing baru. kau tengok betapa kecohnya kucing aku yg lain
avatar
Eryn
@unicornbaehh
Aku jarang nak merayu mintak tolong orang kat twitter ni, tapi kalini aku betul2 mintak tolong korang sebarkan news ni.

Please RT sampai jumpa orang yang aku boleh berurusan mengenai hal ni🙏🏻
avatar
Dr Wan Azizah Ismail
@drwanazizah
Pesanan yang cukup baik daripada @SyedSaddiq untuk anak muda, dibawakan kepada anda oleh @KPWKM
avatar
miss suga 🐝
@eikaihsan
PUBG. tak cari tapi dia ngorat secara pantas dan tepat pada masa. twitter.com/twt_cinta/stat…
avatar
A Mental Health Advocate
@AimanPsikologis
Dulu aku pernah angkat tray untuk buang sisa ke tong sampah Burger King

Ada suara stranger perli,

"ELEH ACAH-ACAH CIVILISED!"

I don't know what possessed me at that moment,

Aku terus jeling tong sampah tadi macam cari benda,

"Eh ada sampah bercakap."

Terdiam terus dia! 😂🤣 twitter.com/Shahmi_mi_kola…
avatar
A Mental Health Advocate
@AimanPsikologis
Hari itu ada nampak soalan @Ashril_92 pasal tomyam mana paling sedap.

Terbaca ada orang jawab, tomyam Black Canyon.

Kebetulan isteri dapat balik awal daripada biasa (7.30pm, sepatutnya around 10.30-11pm),

Terus cuba dengan isteri sekarang kat IOI Putrajaya

Serius sedapppp!!!
See more on Twitter
Help  |  Privacy  |  Reset password  |  Download app
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 
Izzati Syazwani Tweeted: tadi baru lepas kutip kucing baru. kau teng... Izzati Syazwani Tweeted: tadi baru lepas kutip kucing baru. kau teng... Reviewed by Corporate Shirt Customade +60103425700 on January 04, 2019 Rating: 5

No comments

Post AD