plusline1800880000 Tweeted: 12:28hrs Kemalangan di ELITE Km arah Sel...

 
Your Highlights
avatar
plusline1800880000
@plustrafik
12:28hrs Kemalangan di ELITE Km 6.0 arah Selatan dari Shah Alam ke Seafield. Lorong kiri terhalang. Trafik perlahan. Pandu berhati-hati. @LLMinfotrafik
avatar
Rafizi Ramli
@rafiziramli
Terima kasih @bharianmy buat liputan saya, @n_izzah & @Khairykj makan tengahari.



Langsung tak bincang lompat ka, buat parti ka.

KJ ajar saya mcm mana nak pakai filter Insta.
Izzah bg tips sekolah anak.
Saya bg tips mcm mana nak gemuk.
avatar
Aiman Afiff
@AimanAfiff
Siapa nmpk lelaki ni mohon bagi tahu saya, dengar cerita tgh keluar dgn girlf saya dan dia bawakkan bunga
avatar
Malaysian Football League
@MFL_MY
Pemain baharu @FASelangorMy, Faiz Nasir mempunyai musim yang menakjubkan bersama @FCTerengganu tahun ini, dengan berjaya membantu Sang Penyu ke perlawanan akhir unifi Piala Malaysia serta berjaya menghasilkan beberapa gol bertaraf dunia.

#MFL
avatar
Soulusi
@soulusiMY
Pembunuhan atau bunuh diri? 🤔

#RiddleTestSoulusi
avatar
AdiraAbdullah
@Safariladira
Majlis Tahlil Arwah Muhammad Adib Mohd Kassim anggota bomba yg menjadi mangsa dlm trajedi rusuhan Kuil Sri Maha Mariamman di kediaman YB @Khairykj #Rembau
See more on Twitter
Help  |  Privacy  |  Reset password  |  Download app
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 
plusline1800880000 Tweeted: 12:28hrs Kemalangan di ELITE Km arah Sel... plusline1800880000 Tweeted: 12:28hrs Kemalangan di ELITE Km arah Sel... Reviewed by Corporate Shirt Customade +60103425700 on December 19, 2018 Rating: 5

No comments

Post AD