Buletin TV3 Tweeted: Jenazah anggota bomba, Muhammad Adib Mohd Kassi...

 
Your Highlights
avatar
Buletin TV3
@BuletinTV3
Jenazah anggota bomba, Muhammad Adib Mohd Kassim disolatkan di HKL dan dibawa pulang ke kampung halamannya di Kampung Tebengau Tepi Laut, Kuala Kedah dengan helikopter JBPM dari Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah, Subang.
avatar
KKMPutrajaya
@KKMPutrajaya
Warga kerja KKM turut bersedih dengan kehilangan anggota Bomba dan Penyelamat, Allahyarham Muhammad Adib Mohd Kassim dan mendoakan ahli keluarganya terus tabah menghadapi ujian ini.

@DrDzul
avatar
KKMPutrajaya
@KKMPutrajaya
Klinik Komuniti menyediakan kawalan/ rawatan untuk pesakit penyakit tidak berjangkit spt darah tinggi dan diabetis, sekaligus mengurangkan kesesakan di klinik kesihatan dan hospital.

Satu pembaharuan oleh KKM di bawah Pelan Transformasi Perkhidmatan Kesihatan.
avatar
Harian Metro
@hmetromy
#KualaLumpur إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون [UPDATE] Keluarga Allahyarham termasuk ibu bapa dan adiknya berada di sisi Adib dari pagi tadi sehingga Allahyarham menghembuskan nafas terakhir.
avatar
Lawak Hangit
@lawak_hangit
Aku memang tak berapa nak cekap main tarik tali ni masa bercinta,
sedangkan pintu yang tulis tarik pun aku tolak apatah lagi hati kau.
avatar
Berita Harian
@bharianmy
Anggota bomba, Muhammad Adib Mohd Kassim disahkan meninggal dunia pada jam 9.41 malam tadi - Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Zuraida Kamaruddin
See more on Twitter
Help  |  Privacy  |  Reset password  |  Download app
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 
Buletin TV3 Tweeted: Jenazah anggota bomba, Muhammad Adib Mohd Kassi... Buletin TV3 Tweeted: Jenazah anggota bomba, Muhammad Adib Mohd Kassi... Reviewed by Corporate Shirt Customade +60103425700 on December 18, 2018 Rating: 5

No comments

Post AD