Dr Mahathir Mohamad Tweeted: Saya sedih dan terkejut menerima berita...

 
Your Highlights
avatar
Dr Mahathir Mohamad
@chedetofficial
Saya sedih dan terkejut menerima berita pesawat Lion Air JT610 yang terhempas di perairan Karawang pagi tadi. Saya ingin mengucapkan takziah kepada ahli keluarga mangsa yang terlibat dalam tragedi ini.
avatar
HermyR
@HermyRahim
Permudahkah lan urusan isteri saya hari ini. pic.twitter.com/NTFrgsSUIu
avatar
Syafiq Kyle
@iSyafiqKyle
Siapa yang dah ada depan tv? #MochaKauBahagia2
avatar
John Bear Si Nakal
@izzulfaizidrus
Untuk rasa terer, rasa bagus, rasa holier than thou ni semua kena ada ilmu, once ada ilmu dan betul-betul beramal dgn ilmu tu, then kita akan sedar seberapa ignorance dan bodohnya orang yang rasa terer tanpa ada apa-apa ni
avatar
Berita Harian
@bharianmy
Semua 189 penumpang dan anak kapal Lion Air maut

bharian.com.my/dunia/asean/20…
avatar
Work&Co® #ResumeMurah
@worknco
Kami nak kongsikan 6 website untuk korang semak kandungan plagiarism dalam thesis or research korang.

Moga moga dapat membantu final year students di luar sana.

Ini adalah bebenang 👇🏼
See more on Twitter
Help  |  Reset password  |  Download app
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 
Dr Mahathir Mohamad Tweeted: Saya sedih dan terkejut menerima berita... Dr Mahathir Mohamad Tweeted: Saya sedih dan terkejut menerima berita... Reviewed by Corporate Shirt Customade +60103425700 on October 29, 2018 Rating: 5

No comments

Post AD