GobindSinghDeo Tweeted: Saya dimaklumkan bahawa pegawai-pegawai dari...

 
Your Highlights
avatar
GobindSinghDeo
@GobindSinghDeo
Saya dimaklumkan bahawa pegawai-pegawai daripada SPRM telahpun hadir di ibu-pejabat Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (FINAS) pada 7 Jun lalu.

SPRM telahpun sahkan bahawa siasatan sedang dijalankan berkenaan...
avatar
Dr Wan Azizah Ismail
@drwanazizah
Menerima kunjungan hormat YAB Menteri Besar Selangor Amirudin Shari. Semoga kecemerlangan Selangor diteruskan dibawah YAB Amirudin Shari
avatar
Hafiz Hamidun
@hafizhamidun
7 bulan yang lalu...

And now Fudiey dah membesar cukup dengan pakej dagu berlapis sekali.

Check out IG Fudiey okay!
avatar
RAP Harian Metro
@myhmrap
#kualalumpur Namron bawa nama Malaysia ke New York
avatar
Beto Kusyairy
@Beto_Kusyairy
Bakal berkolaborasi lagi dengan seorg pengarah yg aku cukup faham & biasa bekerjasama, yg semakin mencipta nama dek visi & dedikasinya..my bro Razaisyam Rashid.
#Sembilan
avatar
plusline1800880000
@plustrafik
1048hrs Mencelah diantara lalulintas menyebabkan kesesakan jalan raya & merbahayakan nyawa. Jalan raya bukan tempat berlumba. Pandu berhati - hati.@LLMinfotrafik
See more on Twitter
Help  |  Reset password  |  Download app
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 
GobindSinghDeo Tweeted: Saya dimaklumkan bahawa pegawai-pegawai dari... GobindSinghDeo Tweeted: Saya dimaklumkan bahawa pegawai-pegawai dari... Reviewed by Corporate Shirt Customade +60103425700 on June 19, 2018 Rating: 5

No comments

Post AD