Syed Saddiq Tweeted: Syed Saddiq, seorang Anak Johor dari keluarga y...

 
Your Highlights
avatar
Syed Saddiq
@SyedSaddiq
Syed Saddiq, seorang Anak Johor dari keluarga yg sederhana. Setelah berkhidmat sbg pegawai penyelidik Tun Mahathir Mohamad, beliau kini diamanahkan utk pulang ke Johor & bawa suara Muar ke Dewan Rakyat.

RT & tag kwn2 yg imipikan kegemilangan Muar sbg Mutiara Johor. [Part 1]
avatar
Dr Mahathir Mohamad
@chedetofficial
Berita palsu!

Saya kata kita perlu mengkaji semula akta yang sedia ada supaya hak kedua dua pihak (GRAB&Taxi) terbela.

Tolong sebarkan tweet ini supaya rakyat tahu betapa terdesaknya media Pro-BN.

Mereka tahu bahawa pemandu GRAB dan taxi menolak UMNO-BN. twitter.com/staronline/sta…
avatar
Yang Chantik
@izzatdalphia
Bole je apa salahnya. Subuh awak imam nanti maghrib saya pulak imam. twitter.com/faizulsuermann…
avatar
Dr. Zulkifli alBakri
@drzul_albakri
Tentang @MoSalah, @LFC dan kita.

#MoSalah #YNWA
avatar
Stevie C., Esq.
@tapaimalaya
Komunis China dijunjung; pejuang Melayu dipotong. #BarisanNajib
avatar
Mohd Najib Tun Razak
@NajibRazak
Mahathir tidak ada komitmen kepada Sabah sebagaimana saya ada perancangan dan komitmen untuk Sabah. Hari ini saya di Sandakan, dan dalam 9 tahun saya sebagai Perdana Menteri, saya dah melawat Sabah lebih banyak kali daripada Mahathir selama 22 tahun dia jadi PM!
See more on Twitter
Settings  |  Help  |  Unsubscribe
  Twitter International Company
One Cumberland Place, Fenian Street
Dublin 2, D02 AX07  IRELAND
 
 
Syed Saddiq Tweeted: Syed Saddiq, seorang Anak Johor dari keluarga y... Syed Saddiq Tweeted: Syed Saddiq, seorang Anak Johor dari keluarga y... Reviewed by Corporate Shirt Customade +60103425700 on April 30, 2018 Rating: 5

No comments

Post AD